• צמצום שדורש דיוק

    01 Dec 2016
    צמצום שדורש דיוק
    עולם הדיגיטל לא מפסיק להתחדד, ואיתו עולה השאלה עד כמה אנחנו באמת רוצים להצטמצם. כבר שנם אומרים לנו שאוספים עלינו נתונים, שותלים לנו פיקסלים, צובעים אותנו, מסמנים אותנו, אבל מה זה אומר?
    קרא עוד •
  • "תגור אתה בוינה"

    01 Nov 2016
    השבוע פורסם הדירוג המסורתי של חברת היעוץ מרסר על הערים בהן כדאי ומשתלם לחיות. וינה הגיעה למקום הראשון בפעם השישית ברציפות. אז מה? מי בכלל רוצה לחיות בוינה?
    קרא עוד •
  • שינויים בהרגלי הצריכה

    01 Nov 2016
    שינויים בהרגלי הצריכה
    "ענקית הקמעונאות וולמארט הבינה את הפוטנציאל הטמון בכוחה של הקהילה "להחיות" או "להמית" את המרכז המסחרי בשכונה". לאחרונה פורסם כי החברה תפתח במהלך 2016 כמעט 100 מרכזים שכונתיים חדשים. מנגד, הודיעה החברה כי היא נאלצת לסגור עשרות סניפי אקספרס קטנים שנפתחו בארה"ב בשכונות מסוימות מאחר והיו בקרבת סופרמרקט גדול שגרם לסניפי וולמארט הקטנים להפסדים כלכליים.
    קרא עוד •
  • מאגרי מידע שלא תרצו לפספס

    01 Nov 2016
    מאגרי מידע שלא תרצו לפספס
    "יכולת העיבוד הממוחשבת, צבירת המידע והצלבות הנתונים הכירורגיות שניתן לבצע במאגרי המידע ברשת, הפכו אותה למכרה זהב עבור מי שרוצה לרכוש נכס נדל"ני .
    קרא עוד •
  • העולם הדיגיטלי - כיצד לשווק פרויקט מגורים ברשת

    01 Nov 2016
    העולם הדיגיטלי - כיצד לשווק פרויקט מגורים ברשת
    הדיגיטל הינו מרחב המחיה של רובנו כיום ואך טבעי שיהווה גם מרחב פרסומי. למעשה כיום אנחנו עושים כמעט הכול דרך האינטרנט, צמודים לאורך היום למסך הנייד והמחשב או האייפד- בודקים מיילים, את עמוד הפייסבוק שלנו, מבצעים באמצעות האינטרנט קניות בסופר, עוקבים אחרי אקטואליה, פועלים ברשתות החברתיות ועוד. גם חברות הנדל"ן מבינות כי היום, הרוכשים הפוטנציאליים מתוחכמים יותר, ובזכות האינטרנט בידיהם ידע רב יותר . לכן, כל מותג, גם נדל"ני, חייב לדעת להשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות השונות על מנת להעצים את עצמו ולהתאים את הפעילות שלו לתחרות בשוק. בכל פלטפורמה עושים שימוש שונה, וההחלטה על השילוב ביניהן יוצרת לנו את האסטרטגיה הדיגיטלית של המותג.
    קרא עוד •
  • המדריך לעולה הצרפתי

    01 Nov 2016
    המדריך לעולה הצרפתי
    האירועים האחרונים בצרפת בפרט ובאירופה בכלל, שחלקם כוונו כנגד יהודים, מעלים ביתר שאת את המחשבות על זרם מחודש של עולים חדשים לישראל. יחד עם זאת, הפעם ברור לכולם כי תושבי החוץ החדשים שיחפשו נדל"ן בישראל יעשו זאת למטרת מגורים מתוך כוונה לעלות לארץ, ולכן קרוב לוודאי שהחיפוש לא יהיה בהכרח אחר דירות יוקרה עם קו ראשון לחוף הים של תל אביב. מדובר באנשים שהקהילתיות מאד חשובה להם, שמוסדות החינוך לילדים חשובים להם, שהקליטה וההסתגלות למגורים כאן לנגד עיניהם ועוד שורה ארוכה של שיקולים המנחים את מי שבאים לגור ולא רק להשקיע בנדל"ן בישראל או לייצר לעצמם מקום מקלט לעת צרה שהיא גם דירת הנופש לווקאנס.
    קרא עוד •
  • מבצע או מוצר מדף?

    01 Nov 2016
    מבצע או מוצר מדף?
    מסתבר שגם שרי הבינוי והשיכון מתנהגים כמו אחרון מנהלי השיווק. מה שהם לא מבינים זה שאסטרטגיה צריכה להתייחס גם לטווח הארוך.
    קרא עוד •
  • לגלות את ירושלים מחדש

    01 Nov 2016
    לגלות את ירושלים מחדש
    על ירושלים נכתבו נהרות של מילים ב-3000 השנים האחרונות פחות או יותר, ועדיין גם היום ביקור וחיים בעיר המיוחדת הזו מותיר אותך נפעם. זאת, לא רק לנוכח יופייה עוצר הנשימה של ירושלים, אלא גם בשל היותה מרכז רוחני קדוש ליהדות, לנצרות ולאיסלם כאחד. במילים אחרות, שלוש הדתות העיקריות בעולם העניקו לעיר בודדת חשיבות כה גדולה, שהופכת אותה לאחד המקומות המרתקים בעולם, ואם בתל אביב אנחנו מדברים על קו ראשון לים, בירושלים אנחנו מדברים על קו ראשון לכותל.
    קרא עוד •